×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
۱۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خوزستان به بهره برداری رسید

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در آیین افتتاح پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان در مرز شلمچه اظهار داشت: این پروژه ها شامل بهسازی و روکش جاده های شریانی اصلی، فرعی و روستایی به طول ۱۹۴ کیلومتر، ساخت و بازسازی محورهای مواصلاتی به طول ۲۹۸ کیلومتر، نیوجرسی ۱۴ کیلومتر، احداث روشنایی ۲۳ کیلومتر و لکه‌گیری محورهای ارتباطی خوزستان به طول ۶۶۷ کیلومتر می باشد.

غلامعباس بهرامی‌نیا ، احداث ساختمان راهداری و چهار باب سوله ماشین آلات، احداث پنج مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و نصب ۵۴ دستگاه دوربین‌ ثبت تخلفات سرعت و سه دستگاه سیستم توزیع در حال حرکت از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در این استان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: فاز دوم پایانه مرزی شلمچه با ۲۴ گیت ورود و خروج و تکمیل محوطه این پایانه به وسعت چهار هکتار با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال از پروژههای راهداری استان خوزستان است که افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهرامی‌نیا افزود: طرح های دیگری در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتباری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در خوزستان در حال اجراست.

وی احداث ۴۵۰ کیلومتر راه روستایی را از مهمترین پروژه های در حال اجرا در استان خوزستان اعلام کرد و گفت:این طرح ها سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می رسد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در خصوص پروژه چهار بانده کردن جاده خرمشهر به اهواز با تاکید بر ضرورت اجرای این طرح به دلیل حجم بالای ترافیک گفت:در سال ۹۸ تفاهم‌نامه ای بین وزارت راه و شهرسازی، استانداردی خوزستان و منطقه آزاد اروند برای اجرای این طرح تصویب شد ولی اکنون اجرای آن به  وزارت راه و شهرسازی محول شده است.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.