×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
۱۴۵ پروژه فاضلاب در اهواز در دست اقدام است

 سعید دشتی زاده در جمع خبرنگاران بیان کرد: در بارندگی های آذر و دی امسال ۱۰ نقطه آسیب پذیر در اهواز که دچار آبگرفتگی شده بودند شناسایی شدند تا مشکلات این نقاط برطرف شود.

وی گفت: ۲۰۵ دستگاه الکتروپمپ جدید برای اهواز خریداری شده است که تعدادی از آنها استفاده شده و تعدادی دیگر در زمان نیاز استفاده خواهند شد.

دشتی زاده با بیان اینکه در اهواز ۲۸۶ دستگاه پمپاژ آب وجود دارد که در کشور این تعداد یک رکورد محسوب می‌شود، افزود: در سال‌های گذشته پس از هر بارندگی در اهواز حدود ۱۸ دستگاه پمپاژ آب از مدار خارج

می‌شد اما در بارندگی‌های امسال تاکنون اهواز هیچ دستگاه پمپاژی از مدار خارج نشد.

مدیرعامل آبفای اهواز گفت:قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در کنار این شرکت، در ۷۵ نقطه اهواز مشغول احداث شبکه فاضلاب است و هم اکنون ۱۰۸ کیلومتر خط فاضلاب را دردست احداث دارد.

وی ادامه داد: اعتباری بالغ بر ۱۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای اجرای پروژه‌های فاضلاب اهواز اختصاص داده شده است.

سرقت هفت هزار درب منهول از ابتدای امسال تاکنون در اهواز

دشتی زاده گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر هفت هزار درب منهول در اهواز به سرقت رفته است.

وی افزود: قرار است جنس درب‌ منهول را از بتنی و چدنی به کمپوزیتی تغییر دهیم تا برای سارقان ارزش مالی نداشته باشند. تاکنون ۷۰۰ درب منهول کمپوزیتی در سطح شهر اهواز استفاده شده است.

پروژه توسعه و بهبود شبکه فاضلاب اهواز در دست انجام است و مبلغ پنج میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی به آن اختصاص یافته است.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.