×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
دهدز با منفی ۵.۸ درجه دما سردترین شهر خوزستان شد

محمد سبزه‌زاری با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار داشت:  طی ۲۴ ساعت گذشته آغاجاری به ۱۷.۱ درجه سانتیگراد و دهدز با دمای منفی ۵.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

وی حداکثر و حداقل دمای اهواز در ۲۴ ساعت گذشته را به ترتیب ۱۶.۲ و ۲.۷ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: در بررسی آخرین تصاویر ماهواره‌ای و داده‌های هواشناسی تاثیر توده گرد و خاک عراقی بصورت افزایش آلاینده‌ها و کاهش دید افقی در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی مشاهده می‌شود که انتظار داریم به تدریج با فروکش کردن گردوخاک، وضعیت بهبود یابد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطر نشان کرد : تا اواسط وقت امروز موج بارشی سبب بارش برف و باران و رعد وبرق در مناطق شمال، شمال شرق و شرق خواهد شد.

وی ادامه داد: بارش در ارتفاعات استان عمدتا بهصورت برف است و تا اواخر وقت امروز وزش باد در اغلب نقاط استان متوسط خواهد بود.

سبزه زاری تصریح کرد: بدلیل ریزش هوای سرد تا ۲ روز آینده رخداد دماهای زیر صفر و یخ زدگی سطح زمین بویژه در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات استان مورد انتظار است همچنین شمال خلیج فارس نیز تا اواخر وقت امروز مواج پیش بینی می‌شود.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.