×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دولت زیرساخت‌ های جابه‌جایی منازل مناطق پرخطر اهواز را تامین کند

مجتبی یوسفی در نشست شورای اجتماعی خوزستان که با حضور اعضای کمیسیون مجلس شورای اسلامی در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ۴۰ هزار نفر بازنشسته شریف تامین اجتماعی وجود دارد که برای اعطای وام ۷ میلیونی به آن‌ها، ۲۸۰ میلیارد تومان منابع نیاز است تا بدون ضامن به آن‌ها اعطا شود اما متاسفانه با وجود تعهدی که داده شد، نه تنها هیچ اتفاقی نیفتاد بلکه بدتر هم شد و وام‌های قطره‌چکانی که قبلا داده می‌شد نیز یک ماه است که پرداخت نمی‌شود.

وی با اشاره به وضعیت مناطق حاشیه‌ای ادامه داد: کمیته امداد امام(ره) برای اشتغال در مناطق حاشیه‌ای با نگاه محرومیت‌زدایی، در حال تلاش است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم‌گیری‌ها برای جابه‌جایی منازل مناطق در معرض خطر ریزش کوه در اهواز گفت: ساخت یک هزار و ۸۶۰ واحد در منطقه سپیدار اهواز برای ساکنین منطقه پرخطر منبع آب آغاز شده است. متاسفانه در سال‌های ۸۴ و ۹۶ در پهنه پر خطر این مناطق کوه ریزش کرد و تعدادی از شهروندان جان خود را از دست دادند.

وی افزود: برای ساخت این واحدها از دولت حتی یک ریال نگرفتیم و سرمایه‌گذار داریم اما زیرساخت آب و فاضلاب و دیگر زیرساخت‌ها را ندارد که برای زیرساخت‌ها از دولت کمک می‌خواهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.