×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
بانک کشاورزی متعهد به تامین منابع واحدهای تولیدی خوزستان شد

آقا رضا فتوحی بیان کرد: رونق تولید و کمک به بخش خصوصی باعث افزایش تولید و تامین کالا و در نهایت آرامش در بازار و زندگی مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه بانک کشاورزی مکلف است در تامین منابع مورد نیاز واحدهای تولیدی همکاری داشته باشد، افزود: در نشستی که با مسوولان بانک کشاورزی در این خصوص برگزار کردیم، این بانک متعهد شد منابع مورد نیاز واحدهای تولیدی را در قالب تسهیلات پرداخت کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به اینکه یکی از فاکتورهای اساسی برای آرامش مردم تنظیم و ثبات در بازار است ادامه داد: اگر هر دستگاه اجرایی به وظیفه خود عمل کند دیگر مشکلی در تنظیم بازار و تامین نیازهای مردم نخواهیم داشت.

فتوحی بیان کرد: هم اکنون با توجه به وضعیت منابع مصرفی در کشور و خوزستان، مشکلی در تامین کالا نداریم، اما برخی افراد سودجو، برخی از اقلام را احتکار می‌کنند.

وی افزود: باید سیستم نظارتی با این افراد برخورد جدی کند و با هر فردی که محموله ای را احتکار کرده شناسایی، و با وی برخورد جدی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه می‌توان قیمت کالاها را کنترل کرد ادامه داد: به عنوان مثال قیمت مرغ اکنون با اقدامات صورت گرفته، از نرخ مصوب نیز پایین‌تر است.

فتوحی افزود:فرمانداران نماینده دولت در شهرستان‌ها هستند و باید در بحث تنظیم بازار ورود جدی داشته باشند.

وی گفت: سازمان جهاد کشاورزی نیز باید به صورت ویژه در بحث بازرسی و ذخیره کالا برای چند ماه بعد، برنامه‌ریزی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان بیان کرد: بازرسی از بازار، به تازگی به سازمان جهاد کشاورزی محول شده و انتظار می رود درنظارت بر توزیع و عرضه کالاها در بازار به خوبی وارد عمل شود.

فتوحی افزود:دستگاه‌های دیگر مثل بسیج و سازمان صمت همکاری لازم را با جهاد کشاورزی برای انجام بازرسی داشته باشند و اداره کل تعزیرات حکومتی نیز بر بازار نظارت کافی و لازم را بکند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.