×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
ارسال پیامک برای واکسن نزده‌ها در خوزستان

ولی اله حیاتی در نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان، در محل استانداری بیان کرد: بحث رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در دفاتر پیشخوان و قضایی خوزستان خیلی ضعیف بود که این موضوع را در این قرارگاه دنبال و برنامه ریزی لازم انجام شده است.

وی افزود: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان به عنوان دستگاه متولی به این قرارگاه دعوت شده و قرار شد در طول یک زمان مشخص بحث تهویه و رعایت شیوه‌نامه‌ها در دفاتر پیشخوان و قضایی افزایش پیدا کند همان طور که این کار در مورد بانک‌های استان انجام شد و امروز ۹۸ درصد شیوه‌نامه‌ها در آنها عملیاتی شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان با بیان اینکه میزان واکسیناسیون در برخی از مناطق شهرستان ها پایین است گفت: درست است که اکنون خوزستان در وضعیت آبی قرار دارید اما همچنان باید بحث واکسیناسیون، رعایت شیوه‌نامه‌ها و حمایت از طرح شهید سلیمانی در دستور کار ستادهای شهرستانی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ضمن تشکر از همه فرمانداران استان و روسای شبکه‌های بهداشت و ستادهای شهرستانی مدیریت کرونا، تقاضا داریم که دچار عادی انگاری نشده و نسبت به امر واکسیناسیون اهتمام بیشتری شود.

لزوم افزایش فعالیت کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی برای تشویق مردم به واکسیناسیون

رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: یکی از اقدامات جدید در قالب طرح شهید سلیمانی، انجام واکسیناسیون سیار در مناطق کم برخوردار، و نیز تزریق به واکسن تاخیری ها است که در حال پیگیری است.

عبدالرضا جانگران نژاد افزود:با همکاری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آمار افرادی را که دُز دوم و سوم خود را به موقع نزده یا اینکه اصلا واکسن نزده‌اند، مشخص خواهد شد،تا برای آنها پیامک ارسال شود که این موضوع چند روز زمان می برد.

وی به ایجاد مرکز تلفن مشاوره در خوزستان اشاره کرد و گفت: قرار است با هماهنگی مراکز بهداشت شرق و غرب اهواز و با همکاری مدیرکل مخابرات خوزستان از این طریق به سوالات مردمی پاسخگویی شود.

وی با اشاره به فعالیت بیشتر کمیته تبلیغات واطلاع رسانی خوزستان برای تشویق مردم به واکسیناسیون افزود: در خوزستان هنرمندان و ورزشکاران مطرحی داریم که از طریق مصاحبه با این افراد می‌توان جوانان را نسبت به انجام واکسن ترغیب کرد.

جانگران نژاد با بیان اینکه عمده فعالیت ما در طرح شهید سلیمانی، نیازمند خودرو است گفت: از طریق استانداری خوزستان و فرمانداری اهواز ۵۰ خودرو به این طرح اختصاص داده شده است. با توجه به افزایش نظارت‌ها و تیم‌های سیاری در خوزستان، امیدوارم که دستگاه های اجرایی در زمینه خودرو همکاری بیشتری داشته باشند.

هم اکنون تمام شهرستان‌های خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند. تاکنون بیش از ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.