×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
استاندار: بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود آموزشی در خوزستان ضروری است

صادق خلیلیان در نشست با هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان اظهار داشت:فضاهای دانشگاهی مازاد در این استان وجود دارد و نیاز امروز کشور و به تبع آن استان خوزستان افزودن فضاهای آموزشی نیست بلکه آنچه که امروز در استان لازم است توسعه هم افزایی و استفاده از امکانات موجود است.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌ها آموزشی موجود در استان به صورت بهینه استفاده کرد گفت: از ظرفیت‌های آموزشگاهی موجود در خوزستان در راستای افزایش کیفیت آموزش دانشجویان و فارغ التحصیلان ضروری است.

خلیلیان با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مدیران دانشگاه فرهنگیان استان مبنی بر کمبود فضای آموزشگاهی و خوابگاهی بیان کرد: در این زمینه لازم است ابتدا میزان کمبودها در زمینه های مربوطه شناسایی و احصا گردد و سپس طرح مورد نظر و راهکار آن ارایه شود تا بتوان تصمیم لازم را اتخاد کرد.

وی با تاکید بر بالا بردن بهره‌وری از فضاهای آموزشی موجود در استان بیان کرد: از این فضاها باید به نحوی استفاده کنیم که کیفیت آموزش فارغ التحصیلان را بالا ببریم و هر میزان اعتباری که در این زمینه هزینه می‌شود باید در جهت کیفیت آموزش و سطح علمی فارغ التحصیلان باشد تا بتوان سطح کیفی آموزش را در دانشگاههای خوزستان ارتقا بخشید.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان چهار پردیس دانشگاهی در شهرستان های اهواز، بهبهان و دزفول همچنین ۱۰ دانشگاه فرهنگیان در استان وجود دارد.

در مدت سه سال پنج هزار و ۵۲۲ نفر از دانشگاه های تربیت معلم جذب آموزش و پرورش استان خوزستان می شوند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.