×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
ادارات خوزستان تزریق سه دوز واکسن را رعایت نمی‌کنند

دکتر عبدالرضا جانگران‌نژاد در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا که در استانداری خوزستان برگزار شد، در خصوص میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: هر جلسه اعلام می‌کنیم که ممکن است در هفته‌های بعد طوفان رخ دهد و باید مراقبت‌ها انجام شود تا مشکلی ایجاد نشود.

وی افزود: در مورد تامین خودروهای طرح شهید سلیمانی در حال ضعیف‌کشی هستیم. به طور مثال یک دستگاه، تنها یک خودرو داشته و آن را در اختیار ما قرار داده است اما سازمانی که پارکینگ آن مملو از خودرو است، به تعهد خود عمل نکرده است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان بیان کرد: هر جلسه از پشتیبانی از طرح سلیمانی صحبت می‌شود اما در عمل اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد.

جانگران‌نژاد در خصوص حضور مدیران‌کل در جلسات ستادهای مقابله با کرونا، گفت: در این دو سال برخی مدیران کل حتی در یک ستاد استانی مقابله با کرونا حضور پیدا نکرده‌اند و مورد سوال نیز قرار نمی‌گیرند. نمی‌شود کسی که جلوی چشم‌مان است را مواخذه کنیم و با کسی که نیست کاری نداشته باشیم.

وی بیان کرد: مقرر بود در قالب کنترل هوشند کرونا، ادارات تزریق سه دوز واکسن را رعایت کنند که در این راستا باید اکیپی تشکیل شود و از چند اداره‌کل بازدید کنند و ببینند چه میزان از ادارت این موضوع را رعایت می‌کنند زیرا نیمی از ادرات استان خوزستان این موضوع را رعایت نمی‌کنند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: وضعیت پوشش واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برخی شهرستان موجب شده است که آمار خوزستان در این زمینه ۲۰ درصد پایین‌تر بیاید که اگر این موارد در این سه شهر خوزستان افزایش یابد آمار استان در کشور ۲۰ درصد افزایش می‌یابد بنابراین باید فکر عاجلی در این خصوص شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.