×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
سامانه جدید بارشی از چهارشنبه وارد خوزستان می‌شود

محمد سبزه زاری بیان کرد: این سامانه بارشی تا اواسط هفته آینده باعث رگبار، رعد و برق، وقوع تندباد لحظه‌ای، بارش برف در ارتفاعات، در مناطق مستعد بارش تگرگ، و در برخی نقاط آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل‌ها می‌شود.

وی افزود: در بررسی نقشه‌های پیش یابی تا فردا سه‌شنبه جو پایداری بر روی خوزستان حاکم است و در این مدت پدیده غالب در بیشتر نقاط استان مه یا مه رقیق، و یا غبار صبحگاهی خواهد بود؛ تا اوایل فردا شمال خلیج فارس مواج است.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته شوش با ۱۹.۱ و ایذه با ۰.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند؛ حداکثر دمای اهواز در این مدت ۱۷.۸ و حداقل ۵.۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان دیروز یکشنبه در ۲ اطلاعیه جداگانه نسبت به وقوع مه و ورود سامانه جدید بارشی در هفته جاری هشدار سطح زرد و نارنجی صادر کرد.

در هشدار سطح نارنجی آمده است: از اواسط روز چهارشنبه هفته جاری تا اواخر وقت سه‌شنبه هفته آینده ۱۴ دی، ورود و استقرار سامانه بارشی، موجب رگبار، رعد و برق، و در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات بارش برف و تندباد لحظه‌ای، سیلابی شدن مسیل‌ها، آبگرفتگی معابر شهری در مناطق شرقی، شمال شرقی ، جنوبی ، جنوب شرقی و بخش‌هایی از مرکز استان ( بهبهان ، هندیجان ، امیدیه ، رامشیر ، رامهرمز، باغملک ،آغاجاری ،دزپارت ،بندرامام ، بندرماهشهر ، اندیکا ، لالی ،ایذه ) و به ویژه ارتفاعات استان خواهد شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.