×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 28 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قانون تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر آبفا خوزستان اجرا می‌شود

محمدرضا کرمی نژاد کرد: توجه و اهمیت به خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران باید در دستور قرار گیرد و در این راستا روند اجرایی قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در آبفا خوزستان اجرا می‌شود.

وی افزود: حسب دستور وزیر نیرو و مدیرعامل آبفا کشور قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در آبفا خوزستان با جدیت دنبال و پیگیری می‌شود.

مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: وقتی مجلس محترم قانونی را مصوب می‌کند و توسط مقام عالی وزارت ابلاغ می‌شود ما باید ملاک را قانون قرار دهیم و این از اولویت‌های مدیریت این مجموعه است.

کرمی نژاد به اهمیت اجرای این قانون اشاره و خاطرنشان کرد: خانواده‌های ایثارگر در این قانون مورد توجه قرار گرفته‌اند و ما نیز باید این قانون را اجرا کنیم، چرا که ایثارگران عزیز در هشت سال دفاع مقدس برای خاک میهن عزیزمان ایران قهرمان، شجاعانه ایستادند و دین خود را برای دفاع از ورود متجاوزین ثابت کرده‌اند و حال نوبت ما است که با اجرای این قانون در استان خوزستان، تلاش کنیم تا دل خانواده‌های مشمول این قانون شاد شود و این نیز خدمت به خانواده‌های این عزیزان است.

وی خاطرنشان کرد: شروط تبدیل وضعیت ایثارگر که شامل hrs  و پست سازمانی بود در نامه ابلاغی جدید حذف شده است و همه ایثارگران مشمول این قانون، بدون قید و شرط تبدیل وضعیت می‌شوند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.