×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 15 خبر
دبیر شورای سلامت اهواز:مداخله ارگان‌ها برای افزایش پوشش واکسن لازم است

دکتر مهران احمدی بلوطکی در نشست ستاد مدیریت و کنترل کرونای شهرستان اهواز که در محل فرمانداری برگزار شد بیان کرد: با توجه به شیوع اُمیکرون در بیشتر کشورها، تمهید لازم از جمله بررسی منطقه‌ای پوشش واکسیناسیون در اهواز صورت گرفته است.

وی افزود: انجام واکسیناسیون در افرادی که اصلا واکسن نزده و یا نوبت دوم واکسن را دریافت نکرده‌اند لازم است و باید آنها را برای انجام این کار ترغیب کرد.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: لزوم تشدید نظارت‌ها، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و واکسیناسیون مهمترین راه مقابله با ویروس اُمیکرون است.

وی افزود: پیش از رسیدن به بحران باید اقدام کرد و اجازه ندهیم وضعیت کنونی کرونایی در اهواز و دیگر نقاط خوزستان با خطر روبه رو شود.

احمدی بلوطکی با بیان اینکه تجربه اپیدمی کرونا را باید به کار گرفت ادامه داد: ما در پیک های قبلی شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و روزانه بیماران زیادی به مراکز درمانی و بهداشتی مراجعه می کردند.

وی بیان کرد: اکنون در بهترین شرایط ممکن برای بالا بردن پوشش واکسیناسیون قرار داریم لذا از مردم تقاضا داریم که یکدیگر را به انجام واکسیناسیون تشویق کنند.

هم اکنون تمام شهرستان‌های خوزستان از جمله اهواز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند. تاکنون ۸۲ درصد جمعیت خوزستان یک دز و ۶۳ درصد ۲ دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.