×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
تردد بر روی پل ششم اهواز تا ۲ هفته دیگر به حالت عادی بر می‌گردد

فاضل عبیات افزود: تردد ماشین های سبک بر روی پل ششم اهواز (پل فولاد) از امروز شنبه ۲۰ آذر و با تعمیر کامل پل، تردد خودروهای سنگین نیز حداکثر ۲ هفته آینده از سر گرفته می شود.

وی افزود: مفقود شدن اجزایی از سازه پل ششم اهواز، تنش هایی به این پل وارد کرده است که با بررسی حرکت درزهای انبساطی پل توسط متخصصان، تعمیر پل ضروری تشخیص داده شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار داشت: با توجه به اینکه تردد خودروهای سنگین تنش وارد شده به سازه پل را افزایش می داد و از طرفی امکان جداسازی خودروهای سبک و سنگین بر روی این پل وجود نداشت، به همین دلیل تردد بر روی آن به طور موقت متوقف شد.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم شورای ترافیک اهواز و با توجه به بررسی صورت گرفته به منظور تسهیل عبور و مرور شهروندان، با استقرار محدود کننده دروازه‌ای در مبادی ورودی پل به منظور جلوگیری از تردد خودروهای سنگین، تردد خودروهای سواری و سبک از روی پل ششم از روز شنبه ۲۰ آذرماه از سر گرفته می شود.

عبیات با بیان اینکه بخش هایی از سازه پل نیاز به تعویض دارد، گفت: شرکت فولاد خوزستان اعتبار مورد نیاز برای تعمیر و اصلاح کامل این پل را تخصیص داده است ضمن اینکه قرار است این پل با همکاری شهرداری های اهواز و کوت عبدالله تعمیر شود.

وی با اشاره به ضرورت اصلاح جاده های ورودی و خروجی پل گفت: اصلاح دسترسی به جاده های ورودی و خروجی پل تا ۲ ماه آینده برنامه ریزی شده است تا گره ترافیکی این منطقه به حداقل برسد.

پل ششم (پل فولاد) بر روی رودخانه کارون، کوت‌اله مرکز شهرستان کارون را به اهواز متصل می‌کند.

این پل که بخشی از قطعات فلزی آن چندی پیش به سرقت رفت از ۹ آذر به روی خودروهای سبک و سنگین بسته شد که باعث ایجاد ترافیک و اختلال در تردد جاده‌های ساحلی اهواز و کوت عبداله شده است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.