×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 15 خبر
۲ طرح درمانی و خدماتی در بیمارستان امام اهواز به بهره‌برداری رسید

طرح های بهسازی و بازسازی اتاق عمل جنرال و آشپزخانه صنعتی بیمارستان امام خمینی(ره) با حضور دکتر سیدکریم حسینی و مجتبی یوسفی نمایندگان اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، دکتر فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و تعدادی از مسوولان افتتاح شدند.

ابول نژادیان در این آیین با اشاره به لزوم رسیدگی هرچه بهتر به بهسازی بخش های این بیمارستان در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به بیماران گفت: مجموع اعتبار هزینه شده برای این ۲ طرح ۱۶۵ میلیارد ریال بوده که از اعتبارات دانشگاه تامین شده است.

وی افزود: در طرح بهسازی اتاق عمل جنرال،  ۱۰ اتاق عمل، مورد بازسازی کامل قرار گرفت و کف تمام اتاق ها و راهروها با کف پوش آنتی باکتریال تعویض شد، همچنین سامانه برق کشی و روشنایی بازسازی و ۱۱ ستون سقفی در این اتاق ها تعبیه شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: در پروژه دوم نیز، آشپزخانه بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز به تجهیزات آشپزی صنعتی و مدرن تجهیز شد. کل فضای فیزیکی آشپزخانه شامل کف، سقف، بدنه، خطوط لوله فاضلاب، سیستم برق و روشنایی بهسازی اساسی شد همچنین پنج سردخانه بالای صفر و زیر صفر نیز در این طرح مورد بازسازی کلی قرار گرفت.

اضافه شدن ۱۰ دستگاه آمبولانس به ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی اهواز

وی افزود: در راستای استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات دانشگاهی، تعداد ۱۰ دستگاه آمبولانس اورژانس با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال بازسازی و به چرخه ارائه خدمات به بیماران اضافه شدند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.