×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
تزریق تاکنون ۴ میلیون و ۴۶۰ هزار دوز واکسن در خوزستان

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به افزایش شهرهای نارنجی خوزستان اظهار کرد: بر اساس آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور، در استان خوزستان سه شهر در وضعیت نارنجی و ۹ شهر در وضعیت زرد و ۱۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

وی افزود: بر این اساس شهرهای رامهرمز، مسجدسلیمان و کارون در وضعیت نارنجی کرونایی و شهرستان‌های اهواز، اندیمشک، دزفول، خرمشهر، آبادان، شوشتر،گتوند، ایذه و امیدیه در وضعیت زرد هستند. شهرستان‌های بهبهان، آغاجاری، رامشیر، هندیجان، باغملک، شوش، اندیکا، لالی، هفتکل، باوی، حمیدیه، دشت آزادگان، هویزه، ماهشهر و شادگان نیز در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مراجعه و بستری در مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان با شیب ملایم رو به کاهش است. در حال حاضر ۳۸۴ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که ۲۳۰ نفر از این تعداد در بخش‌های عادی و ۱۵۴ نفر در بخش‌های ویژه بستری هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۸ صبح روز جمعه، مود فوتی در خوزستان نداشتیم که این دومین مورد در ۲۰ روز گذشته بوده است.

ابول‌نژادیان گفت: تاکنون ۴ میلیون و ۴۶۰ هزار دوز واکسن کرونا در استان خوزستان تزریق شده است و در مجموع، ۷۴.۳ درصد افراد بالای ۱۸ سال حداقل یک دوز و ۴۹.۶ درصد دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند. ۶۶ درصد جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال نیز حداقل یک دوز واکسن دریافت کرده‌اند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.