×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
پست برق ۴۰۰ کیلوولت پیروزان در اهواز وارد مدار شد

حمود دشت بزرگ اظهار کرد: فاز اول پست انتقال ۴۰۰ به ۱۳۲ کیلو ولت شامل یک بی خط ۴۰۰ کیلو ولت، یک دستگاه ترانسفورماتور ۳۱۵ مگاولت آمپر و چهار بی خط خروجی ۱۳۲ کیلو ولت است.

وی افزود: احداث ورود و خروج خط  ۴۰۰ کیلوولت “بقایی -میلاد” در پست پیروزان به طول ۲۶ کیلومتر مدار و احداث خط ۲ مداره ۱۳۲ کیلوولت پیروزان به رینگ اهواز به طول ۱۰ کیلومتر مدار از دیگر مشخصات این پروژه است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه این پست کمک می کند تا ظرفیت تامین انرژی در اهواز بطور محسوسی تقویت و بهبود پیدا کند، تصریح کرد: با احداث این پروژه رینگ ۴۰۰ کیلوولت کلان شهر اهواز در شرق “پست اهواز۲”، غرب “پست مهزیار”، شمالغرب “پست شمالغرب”، شمالشرق “پست شهیدهاشمی”، جنوب‌غرب “پست های شهیدبقایی و متن” و جنوب‌شرق “پست پیروزان”  تکمیل شود.

دشت بزرگ ادامه داد: پست پیروزان نقش ویژه و حیاتی در کاهش بار پست های فوق توزیع در کلانشهر اهواز در تابستان ۱۴۰۱ را دارد که باعث می شود پایداری شبکه برق و قدرت مانور در آن بیشتر شود.

وی  با اشاره به مجموع ارزش سرمایه گذاری پست پیروزان و خطوط ارتباطی آن ، افزود: هزینه این طرح از محل اعتبارات شرکت برق منطقه ای خوزستان تامین و پرداخت شده است که خروجی آن تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین  در بخش های کشاورزی، صنعتی و خانگی خواهد بود.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دارای ۹ هزار و ۱۶۲ کیلومتر خط شبکه انتقال و فوق توزیع برق و ۲۴۵ پست انتقال و فوق توزیع در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد است.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.