×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
بیشترین شکایت مردم در خصوص کم‌فروشی و گرانفروشی نان است

بهرام جباری در خصوص تخلفات نانوایان در سطح استان خوزستان اظهار کرد: نان یکی از کالاهای مهم و پرمصرف مردم است و هر گونه تخلف نانوایی‌ها تاثیر بسیار زیادی بر زندگی مردم دارد و باید نظارت‌ها در این زمینه دقیق و مستمر باشد.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۰۰ واحد نانوایی آزاد پز در خوزستان فعال هستند، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۳۷۳ پرونده با موضوع کم‌فروشی و گرانفروشی نان در خوزستان تشکیل شده است تا با نانوایی‌های متخلف برخورد جدی شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به اینکه بیشترین شکایت مردم خوزستان در خصوص آرد و نان است، گفت: بیشترین شکایت در این بخش مربوط به کم‌فروشی و گرانفروشی نان است.

جباری عنوان کرد: با توجه به عدم بازدارندگی جرائم و ادامه داشتن تخلفات از سوی نانوایی‌ها، بر اساس مصوبه شورای تامین خوزستان واحدهای نانوایی متخلف بار اول اخطار دریافت می‌کنند اما در صورت ادامه داشتن تخلفات در مرحله دوم پلمب خواهند شد.

وی افزود: همچنین سهمیه آرد واحدهای نانوایی متخلف در ابتدا ۲۰ درصد و در مرحله دوم ۴۰ درصد کاسته و در نهایت سهمیه آرد آن‌ها قطع می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در خصوص کیفیت نان در خوزستان تصریح کرد: بررسی کیفیت نان بر عهده اتحادیه نانوایان است و این اتحادیه باید بر بحث کیفیت نان عرضه شده از سوی نانوایی‌ها نظارت کند.

جباری بیان کرد: اتحادیه نانوایان در خوزستان همچنین می‌تواند با برگزاری دوره‌های آموزشی، کیفیت نان را در خوزستان ارتقا دهد تا مردم از نان عرضه شده رضایت بیشتری داشته باشند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.