×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
سیستم‌های خدمات‌رسان در برابر حملات سایبری توان مقاومت داشته باشند

ولی‌الله حیاتی  در آیین نمادین نواختن زنگ پدافند غیرعامل که در ناحیه ۴ اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ۴۳ سال از حیات انقلاب اسلامی می‌گذرد و از بدو شکل‌گیری انقلاب به رهبری امام(ره)، شعار ما به همه این بود که آمده‌ام تا روی پای خود بایستم و دست اجانب بالای سر ما نباشد و اینکه با تأکید بر توانمندی خود، کشور را آباد کنیم و دست اجانب را قطع کنیم. این استراتژی ما در شکل‌گیری انقلاب بود.

وی افزود: به محض اینکه این پیام به دنیا مخابره شد، از  بدو شکل‌گیری انقلاب تاکنون مورد تهدید و تحریم همه‌جانبه دشمنان بوده‌ایم؛
۴۳ سال ایستادگی، مقاومت و جان‌فشانی برای اینکه ایران و انقلاب سرافراز بمانند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با بیان اینکه دشمنان رنگ و لعاب و شگردهای مختلفی در طول این ۴۳ سال به روی صحنه رزم‌آوری و زوآزمایی آورده‌اند، گفت: دشمنان، اول تمام قد در برابر ما ایستادند و به زعم خود می‌خواستند ریشه‌های انقلاب را بخشکانند، اما موفق نشدند. امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که توان رزم‌آرایی با هیچ زن و مرد ایرانی را ندارد و اگر در مصاف رو درو قرار گیرد، شکست خورده است.

حیاتی بیان کرد: امروز شگرد دشمن متفاوت شده و با جنگ تمام الکترونیک به مصاف ما آمده است. دشمن در قرارگاه سایبری خود نشسته و نقشه طراحی می‌کند، بدون اینکه بفهمیم دشمن که بود و از کجا وارد چرخه شد.

وی افزود: با همان رشادتی که در مقابله مستقیم با دشمن به پیروزی رسیدیم، باید توان علمی و فناوری و سطح تکنولوژی را به مرحله‌ای برسانیم که دشمن را در جنگ الکترونیکی مانند جنگ هشت ساله زمین‌گیر کنیم و راه آن، رجوع به روش‌های پدافند غیرعامل است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: سیستم‌های ما در سطوح مختلف خدمات‌رسانی باید به گونه‌ای طراحی شوند که در برابر حملات سایبری هم توان مقاومت را داشته باشند و هم اگر ضربه خوردیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، روند خدمات‌رسانی را به حالت عادی برگردانیم. همه باید تلاش کنیم که این جنگ الکترونیکی را با موفقیت بگذرانیم.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.