×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
کرونا به سلامت روانی دانش‌آموزان آسیب وارد کرده است

کوروش مودت در آیین نواختن زنگ هفته پدافند غیرعامل خوزستان در محل مدرسه فرزانگان ناحیه چهار اهواز بیان کرد: آموزش و پرورش تلاش داشته است تا با انجام طرح‌های مختلف آسیب‌های اجتماعی ناشی از کرونا را در بین دانش‌آموزان کاهش دهد.

وی گفت: کرونا پیامدهایی را برای دانش‌آموزان به همراه داشته که از آن جمله می‌توان به افزایش وزن آنها به دلیل کم تحرکی و استرس اشاره کرد.

مودت با اشاره به اهمیت آشنایی دانش آموزان با موضوع پدافند غیرعامل افزود: اقدام دانش‌آموز شهید علی لندی که در ایذه برای کمک به ۲ نفر جان خود را از دست داد اقدامی در راستای پدافند غیرعامل انجام داد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان درباره بازگشایی مدارس نیز گفت: شیوه نامه بازگشایی مدارس تابع ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا است و آموزش و پرورش در دوران کرونا تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت دانش آموزان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در برگزاری امتحانات داشته است.

وی گفت: در برگزاری امتحانات پایه نهم در پارسال، خانواده‌های دانش‌آموزان نگران بودند که آموزش و پرورش با اقدامات پدافند غیرعامل و ایجاد بستری برای حضور دانش اموزان در مدارس این نگرانی‌ها را کاهش داد و بدون مبتلا شدن حتی یک دانش آموز به کرونا امتحانات را برگزار کرد.

مودت با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل بخش های مختلفی دارد بیان کرد: باید در این موضوع به قدرتی برسیم که توانایی تغییر تاکتیک دشمن را داشته باشیم؛ چند روز پیش یک حمله سایبری به سامانه سوخت کشور انجام شد که این موضوع نشان می دهد باید حساسیت بیشتری را در بخش سایبری دستگاه ها و شرکت های مختلف کشور و استان داشته باشیم.

هفته پدافند غیرعامل به صورت سراسری از هشتم آبان آغاز شده است.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.