×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 12 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
۹۷ درصد جایگاه‌های سوخت در خوزستان وارد مدار شدند

نعمت‌اله نجفی افزود: از مجموع ۱۶۵ جایگاه در سطح ۲۲ شهرستان زیرپوشش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) ۱۲۸جایگاه، بنزین را به صورت سهمیه‌ای (یارانه‌ای ۱۵هزار ریالی) عرضه می‌کنند و ۲۸جایگاه نیز بنزین را به صورت نرخ دوم (۳۰هزار ریالی آزاد) عرضه می‌کنند.

وی گفت: تنها ۹جایگاه از این مجموع هنوز به سامانه جامع هوشمند سوخت متصل نشده و فعالیتی ندارند ولی با تلاش صورت گرفته این جایگاه‌ها نیز به سامانه سوخت متصل خواهند شد تا عرضه سوخت به صورت کامل به حالت عادی برگردد.
م

دیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) افزود:نگرانی از عرضه سوخت در هیچ نقطه ای از خوزستان وجود ندارد و ذخایر بنزین و گازوییل در انبار سوخت نظامیه اهواز کافی است.

سه‌شنبه هفته گذشته حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ، سبب اختلال در عرضه سوخت و ایجاد صف در برخی از جایگاه‌های سوخت در کشور از جمله خوزستان شد.

بازدید میدانی روز یکشنبه ایرنا از سطح جایگاه‌های سوخت در سطح کلانشهر اهواز حاکی است سوخت‌گیری خودروها به صورت روان در جریان است.

اعلام وزیر نفت تا اواخر ماه جاری (آبان) سهمیه جبرانی ناشی از این رویداد، برای خودروهای شخصی و عمومی در نظر گرفته می شود.

استان خوزستان ۲ شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در اهواز و آبادان دارد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان مسوولیت راهبری و توزیع سوخت خرمشهر ، آبادان ، ماهشهر ، هندیجان و شادگان را برعهده دارد و توزیع سوخت بقیه شهرستان‌های خوزستان برعهده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) است.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.