×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
وزیر کشور: پروژه فاضلاب اهواز سالها مورد کم توجهی قرار گرفت

وحیدی در نشست بررسی روند پروژه فاضلاب و دفع آب های سطحی اهواز در استانداری خوزستان بیان کرد: اجرای این پروژه از چند جبهه کاری آغاز شده و طرح های ضربتی خوب و متعددی در بحث فاضلاب و انتقال آب های سطحی در اهواز در حال انجام است که امید است با سرعت بیشتری دنبال شود.

وی گفت: استاندار خوزستان ، آبفای استان و شهرداری اهواز برای بهبود وضعیت فاضلاب و جمع آوری آب های سطحی در اهواز در تلاش هستند.

وزیر کشور افزود: روند پیشرفت پروژه فاضلاب و دفع آب های سطحی در اهواز نسبتا خوب بوده  اما باید با سرعت بیشتری کار دنبال شود تا در زمان بارندگی با مشکل مواجه نشویم.

اجرای پروژه فاضلاب اهواز از ۱۱۲ جبهه کاری 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز در ادامه این نشست بیان کرد: ۲۵ درصد پروژه فاضلاب اهواز توسط قرارگاه خاتم با اعتباری بالغ بر ۱۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

محمدرضا کرمی نژاد با بیان اینکه کلانشهر اهواز در حال حاضر به یک کارگاه بزرگ احداث شبکه فاضلاب تبدیل شده است اظهار داشت: در اهواز باید ۱۱۹ کیلومتر طرح توسعه فاضلاب اجرا شود که تا کنون ۶۷ کیلومتر انجام شده است همچنین ۱۰۵ کیلومتر نقطه ریزشی فاضلاب در اهواز باید ترمیم شود که تا کنون ۱۰۱ کیلومتر ترمیم شده است.

وی افزود: ایستگاه های پمپاژ آب در اهواز در حال آماده سازی هستند و با اقدامات انجام شده امیدواریم شاهد آبگرفتگی همچون سال های گذشته با بارش باران در اهواز نباشیم.

وزیر کشور امروز صبح از مناطق زلزله زده اندیکا بازدید کرد و در نشستی برای بررسی وضعیت امدادرسانی به منطقه حضور یافت.

پروژه فاضلاب اهواز از سال گذشته کلید خورد و رهبر معظم انقلاب نیز پنج میلیون یورو از صندوق توسعه ملی به این پروژه اختصاص داد.

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.