×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
از دست رفتن تاسیسات آب و فاضلاب خوزستان در پی رها شدن پروژه‌ها

هدایت‌الله زارع‌زاده در نشست شورای حفاظت کیفی کارون که در استانداری خوزستان برگزار شد، با تاکید بر هم‌افزایی در راستای پیشبرد اهداف عمرانی، اظهار کرد: مقرر بود این هفته برنامه زمان‌بندی اجرای طرح جامع فاضلاب نهایی و ارائه شود که هنوز این کار انجام نشده است و باید سریع انجام شود.

وی افزود: همیشه در حوزه آب و فاضلاب در خصوص اولویت‌بندی در اجرای پروژه‌ها مشکل داشته‌ایم. منابع محدود و ورودی (تخصیص منابع) نامنظم و زیر ۵۰ درصد بوده است اما اولویت‌بندی‌ها باید بر اساس منابع و احتمالات انجام شود.

مدیر دفتر فنی استانداری خوزستان گفت: بنابراین علت تامه تکمیل نشدن پروژه‌های آب و فاضلاب در استان خوزستان این بوده که با فرض تخصیص کامل اعتبارات، کار آغاز شده اما پروژه‌ها به بهره‌برداری نمی‌رسند و این روند موجب شده است در سال‌های گذشته تاسیسات زیادی را از دست بدهیم.

زارع‌زاده گفت: امیدواریم با اراده شرکت آبفا و برنامه‌ریزی منسجم، زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها مشخص شود تا موانع احتمالی را در زمان مقرر رفع کنیم.

وی افزود: تسهیلات ماده ۵۶ نیز برای آبادان، خرمشهر و مسجدسلیمان نهایی شده اما برای دشت آزادگان، ماهشهر و بندر امام(ره) هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.