×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پروژه‌های ورزشی با پیشرفت فیزیکی بالا، تا دهه فجر امسال افتتاح شوند

سیدحمید سجادی در آیین بهره‌برداری از ۴۰ پروژه ورزشی خوزستان که همزمان با سایر پروژه‌های ورزشی کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد بیان کرد: به دنبال آن هستیم که روحیه نشاط و امید را در جامعه نهادینه کرده که برای تحقق این مهم نیاز است که ورزش همگانی با حفظ رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در فعالیت‌های روزانه مردم قرار گیرد.

وی با تشکر از مسوولان ورزش خوزستان که تا پایان امسال ۵۰ پروژه ورزشی دیگر را آماده افتتاح دارند گفت: در سفرهای استانی شاهد مطالبه گری مردم به ویژه قشر ورزشکاران بوده که به دنبال تجهیز و استانداردسازی پروژه‌ها و رونق ورزش در تمام مناطق هستند که این حداقل انتظار و توقع هم‌ میهنان است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: لازم است که ادارات و فدراسیون های ورزشی با مردم مناطق محروم در ارتباط بوده و از مشکلات آنها با خبر باشند. امیدوارم به نحوی برنامه ریزی شود که بتوانیم بار دیگر شاهد رونق بیشتر رقابت‌های ورزشی در تمام شهرها و روستاها باشیم.

وی با اشاره به اینکه ماه ربیع الاول می‌تواند نقطه عطفی برای ورزش کشور باشد افزود: امیدوارم بتوانیم در خدمت رسانی به مردم گام های موثری برداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز گفت: هدف ما این است که امکانات ورزشی را به صورت عادلانه در تمام نقاط خوزستان توزیع کنیم تا از این طریق به رونق ورزش استان کمک شود.

افشین حیدری افزود: یکی از مهمترین هدف‌های ما تاسیس زمین مینی چمن در راستای توجه به فوتبالدوستان و استعدادهای ناب استان است. تا ماه آینده نخستین زمین چمن مصنوعی خوزستان به مساحت هفت هزار مترمربع در خرمشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: از آنجا که ظرفیت‌های ورزش خوزستان زیاد است، احداث پروژه های ورزشی جدید بیشتر احساس می شود. کمبودهایی در حوزه ورزش خوزستان وجود دارد که می‌توان با تلاش و همدلی به سرانجام مقصود برسد.

وی افزود: هیات سوارکاری خوزستان از فعال ترین هیات های کشوری است و سالانه میزبان مسابقات متعدد کشوری هستیم. خوزستان از قطب‌های سوارکاری کشور است که جا دارد از مسوولان این هیات تشکر کنم.

حیدری گفت: هیات های ورزش همگانی، وزنه‌برداری، تیراندازی، کشتی و بدنسازی جزو هیات‌های برتر خوزستان هستند و در کشور دارای جایگاه بالایی هستند. امیدواریم اعتبار لازم برای پیست اتومبیلرانی و موتورسواری غدیر اهواز لحاظ شود تا هیات استان صاحب یک مجموعه خوب ورزشی شود.

۴۰ پروژه ورزشی در خوزستان روز شنبه به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر ورزش و جوانان بهره‌برداری شد.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.