×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
۲۰ تا ۳۰ درصد تست‌های پی سی آر در اهواز مثبت است

امراله مردانی در ستاد کرونا شهرستان اهواز که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی در اهواز بین ۴۰ تا ۵۰ درصد و بسیار پایین است.

وی افزود: پوشش واکسیناسیون در مناطق شهری حوزه شرق اهواز ۸۲ درصد و در مناطق روستایی ۸۶ درصد است.

مردانی با اشاره به اینکه نقطه ضعف ما در مناطق حاشیه شهر است، گفت: ۱۸ درصد مناطق شهری که اغلب حاشیه نشین هستند واکسن نزده‌اند که بسیار خطرناک است زیرا بیشتر نشست‌های خانوادگی و مراسم عزا و عروسی در این مناطق برگزار می‌شود.

وی افزود: در شرایط فعلی یک پنجم کسبه بهداشت فردی و ماسک زدن را رعایت می‌کنند که این موضوع به انتشار بیماری در سطح شهر کمک می کند.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال حوزه شرق اهواز واکسینه شده اند، بیان کرد: انتظار داریم که در زمان باقیمانده بتوانیم واکسیناسیون دانش آموزان را تکمیل کنیم.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی واکسن توسط تیم های سیار تزریق شده و این روند همچنان در حال انجام است، افزود: با توجه به حضور دانشجویان در مراکز واکسیناسیون و حضور این افراد در دانشگاه‌ها شاید مجبور شویم تعدادی از پایگاه‌های تجمیعی را به دلیل کمبود نیرو جمع آوری کنیم.

مردانی گفت: ما در ۲۳ نقطه شهر اهواز پایگاه واکسیناسیون راه اندازی کرده‌ایم و با مراجعه به خانه‌ها کار واکسیناسیون را انجام می‌دهیم.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.