×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۸ خرداد , ۱۴۰۱  .::.   برابر با : Sunday, 29 May , 2022  .::.  اخبار منتشر شده : 18 خبر
کسب نشان رضایت‌مندی مشتری توسط شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

به نقل از روابط عمومی شرکت خمیرمایه و الکل رازی، هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری‌مداری با رویکرد رضایت‌مندی مشتری در دوران کرونا و پساکرونا روز یکشنبه (۱۱ مهرماه ۱۴۰۰)، در سالن بزرگ قلم در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در تهران برگزار شد.

این مراسم که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، صاحبان صنایع، فعالان اقتصادی و اصناف کشور برگزار شد، مدیران برخی دستگاه‌های دولتی و همچنین مدیران بخش خصوصی ضمن تبیین اهمیت مشتری‌مداری جهت تقویت بخش تقاضای اقتصاد و کمک به بهینه‌کردن کیفیت محصولات تولیدی و خدمات، به انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقا رضایت مشتری پرداختند.

در پایان این اجلاس، مهندس «شهرام فرحمند» مدیرعامل و نائب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت خمیرمایه و الکل رازی، نشان زرین رضایت‌مندی مشتری این اجلاس را دریافت کرد.

«شهباز حسن‌پوربیگلری» نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در متن لوح سپاس خطاب به مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی آورده است: «درخشش و بالندگی آن مجموعه توانمند برگ زرینی بر لوح افتخارات فرزندان این مرز و بوم است. موجب افتخار است که به پاس شایستگی‌های آن مجموعه معظم که در تعالی، توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال کشور نقش راهبردی داشته‌اند، لوح سپاس تقدیم می‌شود».

شهرام فرحمند در حاشیه این اجلاس، با اشاره به سیاست‌گذاری‌های مبتنی بر مشتری‌مداری و تکریم مشتریان در این شرکت، تحقق سودآوری و ارزش‌آفرینی را در نتیجه مشتری‌مداری دانست و گفت: این تقدیر و تکریم پس از ارزیابی دقیق و کارشناسی اسناد و فعالیت‌های شرکت خمیرمایه و الکل رازی صورت گرفت.

شرکت خمیرمایه و الکل رازی وابسته به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در کیلومتر ۳۵ جاده اهواز – آبادان در شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی قرار دارد.

این شرکت با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا، سالانه بیش از ۳۴ میلیون لیتر الکل طبی و بیش از ۱۰ هزار تن خمیرمایه تولید می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.