×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
خروج ۷۲ هزار تن کالای اساسی در یک شبانه روز از بندر امام خمینی(ره)

عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های ذیربط در زنجیره‌ی جابجایی کالا از جمله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در زمینه‌ی جذب کامیون، بیش از دو هزار  و ۸۷۷ دستگاه کامیون طی یک شبانه‌روز جذب و با بارگیری ۷۲ هزار تن انواع کالای اساسی به رکوردی تازه در خروج کالای اساسی دست یافته شد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) افزود: تا پایان مرداد ماه سال جاری در حدود هفت میلیون و ۲۴۰ هزار تن انواع کالای اساسی به وسیله ۱۳۰ فروند کشتی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) تخلیه شد که نشان از رشد ۲۳ درصدی تخلیه این نوع کالا دارد.

وی همچنین میزان رشد در زمینه‌ جذب کامیون را پنج درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با بهره‌گیری از ابزارهای تشویقی به منظور ترغیب کامیونداران برای حمل محمولات کالاهای اساسی و ارتقای سطح همکاری بین دستگاه‌های متولی حمل و نقل، شاهد افزایش مستمر خروج کالا از طریق انواع شیوه‌های حمل و نقل از جمله حمل و نقل جاده‌ای باشیم.

مجتمع بندری امام خمینی(ره) واقع در جنوب غربی استان خوزستان با برخورداری از امکانات و تجهیزات مساعد از جمله اسکله‌هایی با آبخور بیش از ۱۳ متر و ادوات پیشرفته و استراتژیک تخلیه و بارگیری نقش به‌سزایی در زنجیره جابجایی کالا و بازرگانی دریایی کشور برعهده دارد.

 

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.