×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
سردار شاهوارپور: استخدام غیربومی در فولاد خوزستان صورت نگیرد

سردار شاهوارپور یکشنبه در مراسم کلنگ زنی سه طرح توسعه ای فولاد خوزستان اظهار داشت: اتفاق مبارک آغاز به کار سه طرح توسعه ای عظیم در فولاد خوزستان در ابتدای دولت سیزدهم در استان رقم خورد و مجموعه صنعت و فولاد پیشتاز امید و اشتغال شده است.

وی گفت: یکی از معضلات استان خوزستان بیکاری است نرخ آن نسبت به سایر استان ها بیشتر است و علی رغم وجود شرکت ها و درآمدزایی در خوزستان متاسفانه نرخ بیکاری استان از متوسط کشوری بالاتر است.

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه این اتفاق می تواند در اهواز و استان نقطه امیدی باشد، تصریح کرد: این آغاز به کار پروژه ها برای  مردم در ابتدای دولت امید و شادابی به همراه دارد.

وی یادآور شد: امروز بیکاری زمینه ساز ناهنجاری های اجتماعی و ناامنی  است و موقعیت استان به گونه ای است که همواره دشمنان به این استان طمع دارند که آسایش مردم و تولید به هم بریزد اما این کارها نقطه امیدی است برای جوانان که اشتغال آبرومند داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان افزود: صنایع موجود در استان مسئولیت های اجتماعی دارند و به هر حال این مسئولیت های اجتماعی به هر دلیلی در برخی صنایع انجام نمی شود اما شرکت فولاد خوزستان در این حوزه پیشتاز است.

وی گفت: در بحث درمانی و مساعدت نیازمندان هم فولاد اقدامات شایسته ای انجام داده است؛ البته مسئولیت های اجتماعی می تواند فراتر از این موضوعات باشد و در حوزه عمرانی مردم توقع دارند که توجه ویژه ای شود.

سردار شاهوارپور تاکید کرد: مسئولیت های اجتماعی جزئی از کار است که در صورت انجام نشدن آن ممکن است در حوزه تردد و صادرات و واردات دچار تنش شویم.

در این مراسم اجرای سه طرح عظیم ماشین ریخته گری اسلب عریض، کارخانه اکسیژن ۴ و نیروگاه ۵۲۰ مگاواتی در شرکت فولاد خوزستان عملیاتی شد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.