×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
بازسازی‌های پساسیل و زلزله باید به شکلی باشد که مردم از محل اسکان لذت ببرند

اکبر نیکزاد در سفر به خوزستان در جلسه بازسازی مناطق آب گرفته بندر امام خمینی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بازسازی ها نیازمند بررسی همه جوانب از جمله مطالعات اجتماعی و توجه به نیازهای نیازهای مردم و منطقه است.

وی افزود: در بازسازی های مختلف بنیاد مسکن صاحب تجربیات گران‌بهایی است اما ضرورت دارد در بازسازی‌های جدید از تفکرات نو و ابتکارات مختلف در ساخت و سازها استفاده شود.

رئیس بنیاد مسکن گفت: در بازسازی ها، مردم محور هستند و این مساله باید مورد توجه جدی مدیران بنیاد مسکن قرار گیرد و از مشارکت مردم بیش از گذشته استفاده شود.

نیکزاد عنوان کرد: در بحث جابه‌جایی‌های مردم که البته کار دشواری است، باید همه موارد لحاظ شود و بازسازی بر مبنای مشارکت مردم انجام شود زیرا این مساله یک بحث بسیار ضروری است.

وی ادامه داد: در آینده و برای بهبود کار از مشاوران بخش خصوصی بیشتر استفاده خواهیم کرد.

رئیس بنیاد مسکن بیان کرد: لحاظ کردن کیفیت و اعمال استانداردها در ساخت، باید در اولویت نظارت در پروژه‌های بنیاد مسکن قرار گیرد.

نیکزاد تصریح کرد: موضوعات اجتماعی در پروژه‌های بازسازی و سایر پروژه‌های بنیاد باید به صورت جدی مورد توجه باشد. در این زمینه باید تلاش کنیم محل زندگی مردم زلزله‌زده یا سیل زده بعد از بازسازی به شکلی باشد که مردم از زندگی در آن لذت ببرند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.