×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
استاندارخوزستان:مدیران استانی گره‌گشای کارآفرینان و تولیدکنندگان باشند

قاسم سلیمانی‌دشتکی روز چهارشنبه در نشست تسهیل موانع تولید که در سرسرای همایش سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد افزود: مدیران استانی باید گره گشای امور باشند و در جهت گره‌گشایی از مشکلات کارآفرینان و تولیدکنندگان گام بردارند نه اینکه بخواهند گره به کار آنها بیندازند.

وی گفت: تمام تلاش دولت در راستای تسهیل و روان سازی امور مربوط به شهرک‌های صنعتی  است تا این واحدها را از چالش‌های پیش رو در جهت توسعه و کارآفرینی خلاص و واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل را وارد چرخه تولید کند.

سلیمانی‌دشتکی با تاکید بر اولویت قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار سال رفع موانع تولید ادامه داد: برای برطرف کردن مشکلات و موانع سرمایه‌گذاران ابتدا باید قوانین را اصلاح و اگر قوانین کار ساز نبود می‌توان از طریق ستاد تسهیل و ستاد اقتصاد مقاومتی که حکم حکومتی دارد در راستای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران گام برداریم.

استاندار خوزستان گفت: بانک‌ها باید به مصوبات ستاد تسهیل عمل کنند و در غیر این صورت شرکت متقاضی می‌تواند از بانک به دلیل اجرا نکردن مصوبات ستاد تسهیل، شکایت کند.

وی ادامه داد: اجرای مصوبات ستاد ملی تسهیل الزامی است و بانک‌ها باید به این مصوبات عمل کنند تا شاهد حل مشکلات واحدهای تولیدی باشیم.

سلیمانی‌دشتکی با تاکید بر رفع موانع تولید در خوزستان افزود: هدف از تشکیل جلسات ستاد تسهیل، رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال در شهرستان‌ها رونق تولید است و این رونق تولید با موانع زدایی در راه سرمایه گذاری ایجاد خواهد شد.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است.

این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت های مناسب نظیر حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.