×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
انجام تست کرونا از مسافران پرواز زاهدان به اهواز

ولی الله حیاتی سه شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد به هم استانی های عزیز توصیه می کنیم که از سفر به این استان پرهیز کنند.

وی با اشاره به کنترل شدید مرزهای زمینی و دریایی استان افزود: لازم است در شهرستان های خرمشهر و سوسنگرد مکانی برای قرنطینه ایرانی هایی که جواب تستشان مثبت می شود در نظر گرفته شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: درصد رعایت پروتکل های بهداشتی در استان به زیر ۶۵ درصد رسیده که نگران کننده است لذا به هم استانی های عزیز توصیه می کنیم پروتکل های بهداشتی  از جمله ماسک زدن، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از اجتماعات را جدی بگیرند.

وی افزود: در شرایط موجود وضعیت استان شکننده است و اگر رعایت پروتکل ها به صورت جدی صورت نگیرد ممکن است دوباره دچار موج کرونایی در استان شویم.

حیاتی گفت: برای جلوگیری از انتشار بیماری، اکیپی را مامور کردیم که از دستگاه های خدمات رسان استان به خصوص بانک ها و آزمایشگاه ها بازرسی ویژه ای داشته باشند تا از این طریق درصد رعایت پروتکل ها را افزایش دهیم.

وی افزود: با تمهیدات در نظر گرفته شده در قرارگاه، امیدواریم که از این شرایط عبور کنیم. وضعیت حضور کارکنان اداری و محدودیت های شبانه در استان بر اساس رنگ بندی ها اعمال خواهد شد.

در حال حاضر سه شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان نارنجی و ۱۰ شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.