×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
محور آسیب‌دیده “شعیبیه” شوشتر در سیل ۹۸، بازسازی می‌شود

مرتضی بهداروندی اظهار کرد: در سیلاب سال ۱۳۹۸ خوزستان، ۵۰ کیلومتر از محورهای بخش شعیبیه شهرستان شوشتر به زیر آب رفت و تخریب شد.

وی افزود: از همان سال با بازدیدهای انجام‌شده توسط وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، وضعیت این محور مانند سایر محورهای آسیب‌دیده از سیل مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت به بستن قراردادهایی برای بازسازی منتج شد.

رئیس اداره نگهداری راه‌های روستایی و فرعی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: تاکنون ۳۴ کیلومتر از این محور که با خرابی کامل همراه بود، بازسازی و بهسازی شده و ۱۶ کیلومتر باقیمانده نیز در سال جاری بهسازی خواهد شد.

بهداروندی افزود: حدود ۸۰ میلیارد تومان قرارداد با پیمانکاران در محورهای شعیبیه شوشتر به امضا رسیده است که در مقاطعی از این محور با مشکل مالی و تامین قیر مواجه هستیم.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده و حل مشکل قیر، پیمانکاران با قدرت بیشتری اجرای پروژه بهسازی و بازسازی محور شعیبیه را ادامه خواهند داد.

رئیس اداره نگهداری راه‌های روستایی و فرعی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در پایان گفت: در مقاطعی که اجرای بهسازی در محور به درستی انجام نشده  بود، پس از کنترل کیفیت توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دادن اخطار، پیمانکار ملزم به تخریب و بازسازی مجدد شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.