×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
انباشت کالاهای متروکه در بندر خرمشهر

نوراله اسعدی اظهار کرد: صدور دستورالعمل و بخشنامه‌های متعدد برای مناطق آزاد در بسیاری از موارد با رسالت اصلی این مناطق و مزیت‌های در نظر گرفته شده برای آن‌ها در تضاد است و این مساله، باعث به وجود آمدن رکود در این مناطق شده است.

وی افزود: قوانین دست‌ و ‌پاگیر و بخشنامه‌های مکرر و متغیر، شرایط واردات را در بندر خرمشهر دشوار کرده و مانع رونق و توسعه فعالیت‌های تجار و بازرگانان شده است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: در حال حاضر یکی از مهمترین مشکلات، انباشت کالاهای متروکه در بندر خرمشهر است که برای بازرگانان و انبارهای بندر خرمشهر مشکل‌ساز شده است.

اسعدی تصریح کرد: مشکل کالاهای متروکه موجود در بندر خرمشهر باید با کمک ارگان‌ها و نهادهای مختلف حل و رفع شود زیرا وجود این کالاها در بندر خرمشهر علاوه بر ضرر بازرگانان، باعث مشکلاتی برای انبارها نیز شده است.

وی افزود: بندر خرمشهر، تنها تحویل‌گیرنده کالا است و وظیفه خود را به عنوان مرجع تحویل‌گیرنده انجام می‌دهد اما در فرآیند متروکه شدن کالا، نقشی ندارد و مساله را به مراجع مربوطه اطلاع می‌دهد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: به دلایل مختلفی، وضعیت بسیاری از کالاها که سال‌ها از ورود آن‌ها به بندر خرمشهر می‌گذرد، در انبارهای این بندر بلاتکلیف است که باید برای آن‌ها چاره‌ای اندیشیده شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.