×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 13 خبر
بی‌طرفی مسئولان خوزستان در انتخابات شوراها / همه، نتیجه انتخابات را بپذیرند

قاسم سلیمانی‌دشتکی در پایان ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۲۹ خردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: عوامل ستاد استانی مدیریت کرونا، تمهیدات خوبی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در انتخابات اندیشیدند و در بسیاری از زمینه‌ها، پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد.

وی افزود: در برخی موارد، ازدحام جمعیت زیاد بود اما در خصوص استفاده از مواد ضدعفونی کننده و ماسک، نظارت قوی بود که از عوامل بهداشت و درمان، قرارگاه شهید سلیمانی و قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان تشکر می‌کنم.

استاندار خوزستان گفت: همچنین از فرمانداران، ستاد استانی انتخابات، ستاد امنیت و کمیته پشتیبانی انتخابات و کلیه عواملی که در این زمینه فعالیت داشتند، تشکر می‌کنم.

سلیمانی‌دشتکی بیان کرد: انتخابات پرشور بود و مردم جانانه برای حمایت از نظام و رهبری، حفاظت از تمامیت ارضی کشور و در راستای تقویت نظام جمهوری اسلامی به صحنه آمدند که این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری و مردم خوزستان تبریک می‌گویم.

وی با تبریک به رئیس جمهور منتخب، افزود: امیدوارم همه ملت دست به دست هم دهند و با پیروی از فرمایشات رهبری، برای توسعه همه جانبه کشور و خوزستان اقدام شود.

استاندار خوزستان گفت: دشمنان مشارکت مردم در انتخابات را بسیار کم پیش‌بینی کرده بودند اما مردم رسالت خود را انجام دادند و نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.

سلیمانی‌دشتکی بیان کرد: حدود ۳۰۰ هزار نفر در روند انتخابات فعالیت داشتند که کاملا اصول بی‌طرفی را رعایت کردند و در استان خوزستان، حافظ رای مردم بوده‌ایم.

وی گفت: در انتخابات شوراهای شهر و روستا، مسائل قومیتی و سیاسی بسیار قوی‌تر بود اما تلاش شد که مسئولان اجرایی و صندوق‌ها در استان خوزستان کامل بی‌طرف باشند که اینگونه شد. از همه افراد می‌خواهیم نتیجه انتخابات را بپذیرند و رقابت تبدیل به رفاقت شود و به مسائل دیگر دامن زده نشود زیرا این کارها از توسعه منطقه جلوگیری می‌کند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.