×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
تبلیغات زودهنگام، تخلف عمده نامزدهای انتخاباتی درخوزستان

رسول امیری بیان کرد: از تمامی نامزدهای انتخاباتی تقاضا داریم که با توجه به قوانین و مقررات و رعایت پروتکل های بهداشتی و در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تبلیغات خود را انجام دهند.

وی گفت: رصد و پایش مستمر اخبار و اطلاعات انتخاباتی، آموزش مستمر تمامی اعضای هیات‌های بازرسی و بازرسان ویژه، کنترل و بازرسی جریان انتخابات در سطح استان و اطمینان حاصل کردن از انجام وظایف قانونی در ستادهای انتخاباتی، رسدیگی و پاسخگویی به شکایات توسط این اداره کل در حال انجام است.

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری خوزستان بیان کرد: مردم می توانند هر گونه شکایت و تخلف احتمالی از سوی نامزدهای انتخاباتی را به شماره ۱۱۱ اعلام کنند.

امیری با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی این اداره کل در حوزه انتخابات بیان کرد: تشکیل کمیته حقوقی، تشکیل دبیرخانه و سایر کمیته های زیر مجموعه هیات بازرسی انتخابات ، انتخاب بازرسان ویژه، انتخاب یک نفر بازرس در هر شعبه، انتخاب یک نفر سربازرس شعب اخذ رای (به ازای هر ۱۵ شعبه یک سربازرس)، ارزیابی عملکرد عوامل اجرایی انتخابات و برخورد با داوطلبانی که در تبلیغات تخلف می کنند از دیگر اقدامات این اداره کل در انتخابات است.

سیزدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خردادماه امسال برگزار می شود.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.