×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
مناطق محروم بالاترین مشارکت در انتخابات با پایین‌ترین خدمات به آنها

قیس رفیعی نامزد ششمین دوره از انتخابات شورای شهر کلانشهر اهواز گفت: کارگران موتور محرک سیستم شهری هستند. اگر کارگر یک روز درمحل کار نباشد صدای همه در می‌آید اما برای تعلل در حقوق کارگران صدای کسی در نمی‌آید.
رفیعی افزود: برخورد با بساطی‌ها در بازار، عینِ بی‌عدالتی است. باید برای بساطی‌هایی که خانواده دارند برنامه‌ریزی کرد. باید به فکر ارتزاق آنها بود.
وی یاداور شد: مشکلات کلانشهر اهواز بیشمارند. حتی کمیسیون بانوان حذف شد. چرا بانوان در مدیریت شهری جایگاهی ندارند؟
رفیعی افزود: مدیریت شهری حتی نتوانست سگ‌های ولگرد را مدیریت کند. توسعه درآمدهای پایدار شهری بدون اتفاق مثبت مانده است. هر دو ماه یک مدیر شهرداری تغییر می‌کند و در گعده‌های شبانه برای کلانشهر اهواز تصمیم‌گیری می‌شود.
کاندیدای ششمین انتخابات شورای شهر یاداور شد: مدیریت شهری نیاز به تخصص و علم دارد. انتصابات باید با پشتوانه‌ی علمی باشد. قرار است شهر و زندگی مردم در اختیار این مدیران قرار گیرد. نمی‌شود شهر را به افراد غیرعلمی سپرد. افراد علمی در سیستم شهری کنار گذاشته شده‌اند.
رفیعی با اشاره به مسئله گردشگری تاکید کرد: کارون ظرفیت‌ بزرگی است که می‌توانست درامد پایدار برای شهر در زمینه گردشگری داشته باشد. گرما هم یک پتانسیل است و می‌تواند جذب گردشگر کند. اهواز نباید فقط برای شهر شب باشد. ما اهواز را برای روز می‌خواهیم‌. در شب کاستی‌ها و سوء مدیریت‌ها و شلختگی‌هایش دیده نمی‌شود. ما اهواز را برای روز می‌خواهیم.
وی گفت: ثروت در این شهر عادلانه توزیع نشده است و اغلب سرمایه به سمت مناطق و محلاتی محدود سپرده می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.