×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 15 خبر
مقابله با تنش آبی امسال، اولویت مهم آبفا خوزستان است

محمدرضا کرمی نژاد، روز سه‌شنبه در نشست مدیریت تنش آبی سال ۱۴۰۰ که با حضور معاونان و مدیران شرکت آب و فاضلاب خوزستان در اهواز برگزار شد، بیان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای به حداقل رساندن خسارت ناشی از کم آبی امسال استفاده شود.

وی ادامه داد: مقابله با تنش آبی نیازمند یک همکاری جمعی و گام به گام در بین دستگاه‌های اجرایی خوزستان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به بازدیدهای فشرده خود از برخی از شهرها و روستاهای خوزستان و همچنین تاسیسات آب و فاضلاب بیان کرد: اشراف بیش از پیش مدیران و کارشناسان آبفا بر بهره برداری از تاسیسات آب و فاضلاب، اطلاعات شبکه‌های توزیع آب و دفع فاضلاب، نقش مهمی در پیش بینی تحولات شهری و روستایی برای توسعه خدمات رسانی بهینه دارد.

کرمی نژاد با تاکید بر مبنا قرار دادن قانون در انجام وظایف از یک سو و از سوی دیگر تلاش برای پاسخگویی به مطالبات مردم از صنعت آب و فاضلاب خوزستان افزود: مدیران در شرکت آب و فاضلاب خوزستان باید جوابگوی مدیر عامل شرکت باشند و مسوولیت خود را در مقابل حق الناس بپذیرند.

وی اعتماد عمومی به عملکرد آبفا خوزستان را سرمایه اصلی این شرکت بیان کرد و گفت: عمل به وعده‌هایی که می‌دهیم و توجه به کوچک‌ترین نارضایتی و نظر مشترکان در خصوص نحوه خدمات رسانی آبفا خوزستان می‌تواند زمینه را برای تعامل بهتر و مشترک بین آبفا و مشترکان بیش از پیش فراهم کند.

وی ادامه داد: برای آب و فاضلاب استان خوزستان صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت آن، اجرای ثمر بخش طرح‌های عمرانی با نگاه آینده نگر در بهره برداری و تلاش برای افزایش منابع درآمدی شرکت، همراه با تکریم مشترکان در پاسخگویی و خدمات رسانی بسیار مهم است.

کرمی نژاد در خصوص یکپارچه سازی این شرکت نیز گفت: آبفا خوزستان یک شرکت خدمات رسان است که باید اولویت نخست و آخر آن ایجاد یک مجموعه چابک، فعال و پرنشاط برای خدمات رسانی به مردم به عنوان یک اصل باشد، پس ورود به مسایل حاشیه‌ای، حاشیه سازی و مانع تراشی در این مسیر، تخلفی نابخشودنی است.

بیش از این استاندار خوزستان در نشستی نسبت به تنش آبی شدید در استان را هشدار داده بود و تامین آب شرب را در اولویت دانسته بود.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.