×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
همکاری بسیج سازندگی در اجرای پروژه‌های کوتاه‌مدت خوزستان

فاضل عبیات در پایان نشست کارگروه بسیج سازندگی خوزستان، اظهار کرد: اولین جلسه کارگروه بسیج سازندگی خوزستان به ریاست استاندار خوزستان و با حضور دستگاه‌های اجرایی مختلف امروز برگزار شد.

وی افزود: بسیج سازندگی از جمله نهادهایی است که به بسیج مستضعفان وابسته است و پروژه‌های مختلفی را در مناطق مختلف خوزستان در حال اجرا دارد.

عبیات گفت: این نهاد در بحث محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف، اشتغال‌زایی و بحث‎های عمرانی در استان در حال انجام طرح‌های مختلف است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ادامه داد: در بحث بحران‌های تکرارشونده در خوزستان در سال‌های گذشته، این نهاد فعالیت و کمک‌های بسیار خوبی برای مقابله با بحران‌ها و جبران خسارت‌ها به زیرساخت‌ها و منازل داشت.

وی افزود: بر اساس قانون کارگروه بسیج سازندگی را در استانداری با حضور مسئولان بسیج سازندگی برگزار کردیم و مواردی در بحث قانون بودجه و انتخاب ردیف‌های متناسب به منظور انعقاد تفاهم‌نامه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

عبیات گفت: دستگاه‌های اجرایی در حوزه راه، آب و فاضلاب و کشاورزی در هفته‌های آینده مبانی اعتباراتی خود را به منظور انجام کارهای مشترک با بسیج سازندگی بررسی خواهند کرد و پس از آن تفاهم‌نامه‌هایی منعقد خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه‌ها به صورت دوجانبه مشکلات این حوزه‌ها مرتفع خواهد شد.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان افزود: مجموعه‌ای از پروژه‌ها در گام نخست احصا شده که ارزش هر یک آن‌ها کمتر از ۱۰ میلیارد تومان است و برای اجرا نیاز به زمان کمتری نسبت به سایر طرح‌ها دارند و حداکثر در طول یک سال به نتیجه خواهند رسید.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.