×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
از دستور توقف در تخریب اموال لوله‌سازی خوزستان تا فروش ۲۰۳ میلیاردتومانی آن‌ها

پیش از ظهر دوشنبه تعدادی از کارگران شرکت لوله سازی خوزستان با تجمع در مقابل ساختمان استانداری خوزستان خواستار رسیدگی به وضعیت این شرکت شدند.
این کارگران که حدود هشت ماه گذشته از کار بیکار شده‌اند مطالبات خود را با عناوین درشت بر روی پلاکاردهایی درج کرده و بر ورود دستگاه قضا برای مجازات تخریب کنندگان این شرکت تاکید کردند.

از سال ۸۱ حقوق و مزایا دریافت نکردیم

حسین دست‌پیش نماینده کارگران شرکت لوله سازی خوزستان در این رابطه اظهار کرد: از سال ۸۱ که حقوق‌ها بین ۳۰ هزار تومان و تا ۷۰ هزار تومان بود کارگران از شرکت  به ما پرداخت می‌کرد که حتی نمی‌توان اسم آن را حقوق علی الحساب گذاشت.

وی با بیان اینکه با این میزان حقوق در آن زمان می‌توانستیم یک واحد آپارتمانی خرید کنیم، افزود: حدود بیست سال از مطالبات ما گذشته است و شرکت همچنان حق و حقوق ما را پرداخت نکرده است و با هیچ کدام  از ما تسویه حساب نکرده است البته این شرایط فقط مختص کارگران نیست و تعدادی از کارمندان رسمی نیز وضعیت ما را دارند.

نماینده کارگران شرکت لوله سازی خوزستان گفت: مدیر عامل شرکت با فروش قطعات شرکت شروع به پرداخت مطالبات ما کرد که هنوز هم کامل پرداخت نشده است.

دست پیش بیان کرد: حدود ۲۰۰ نفر از کارگران از سال ۸۱ تا کنون از شرکت مطالبه دارند و حقوق آن‌ها پرداخت نشده است.

فروش ۲۰۰ میلیارد تومان از اموال لوله سازی خوزستان

بهمن فرخ پیام یکی از سهام‌داران شرکت لوله‌سازی خوزستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: سهامداران  شرکت علیه  یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت لوله‌سازی خوزستان که اقدام به فروش اموال شرکت کرده است اقامه دعوی کردیم و پرونده در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه وی از نظر ما سهامی در شرکت ندارد، افزود:او حدود ۲۰۳ میلیارد تومان جنس از شرکت فروخته است اما هنوز ۱۳ میلیارد تومان بدهی کارگران را پرداخت نکرده است.

دستور توقیف تخریب اموال شرکت لوله سازی خوزستان

حدود دو هفته گذشته عباس حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب اهواز به دنبال انتشار خبر  تخریب و فروش قطعات شرکت لوله سازی خوزستان اظهار کرد: از سوی دادستانی مرکز استان جلوی هر گونه اقدامی در این خصوص گرفته شده تا در دادگستری به موضوع رسیدگی شود.

وی افزود: رئیس قوه قضاییه در سخنان اخیر خود از سازمان بازرسی و دادستان‌های سراسر کشور، خواسته است که با متخلفینی که کارخانجات بنگاه‌های تولیدی را تعطیل و قطعات آن را به فروش می رسانند تا از زمین آن سواستفاده کنند، قاطعانه برخورد شود.

 

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.