×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اجازه فروش سهام هیچکدام از شرکت‌های فولادی خوزستان را نمی‌دهیم

سید کریم حسینی اظهار کرد: شنیده‌هایی مبنی بر تلاش برای خرید سهام شرکت فولاد اکسین خوزستان از سوی برخی شرکت‌های بزرگ فولادی خارج از استان به گوش رسیده و عده‌ای نیز این مساله را به ما اطلاع داده‌اند اما ما به دنبال مستندات در این خصوص هستیم.

وی افزود: باید مستنداتی ارائه شود تا نمایندگان خوزستان و اعضای مجمع نمایندگان بتوانند به صورت مستند از حق مردم استان دفاع کنند اما تاکنون سندی مبنی بر مسائل مطرح‌شده مشاهده نشده است.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: هرچند مکاتبه‌ای برای خرید سهام شرکت فولاد اکسین خوزستان از سوی برخی شرکت‌های بزرگ فولادی خارج از استان نبوده اما زمزمه‌هایی در این زمینه بوده است.

وی افزود: نمایندگان خوزستان قطعا اجازه فروش سهام هیچکدام از شرکت‌های فولادی استان خوزستان را به خارج از استان نخواهند داد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مخالفت نمایندگان استان خوزستان، به سهامداران شرکت فولاد اکسین برای فروش سهام این شرکت به خارج از استان و همچنین متولیان این امر یعنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام شده است.

وی افزود: نمایندگان خوزستان در زمینه ایجاد واحد فولادسازی شرکت فولاد اکسین خوزستان مطالبه‌ای از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارند که باید در کنار شرکت فعلی احداث شود تا زمینه‌ساز افزایش اشتغال و تولید بیشتر در مجموعه فولاد اکسین خوزستان شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.