×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
رنگ‌بندی خوزستان تغییر نکرده است / اختیار دورکاری بخش اعظم کارکنان ادارات

ولی‌اله حیاتی در پایان نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: همچنان اعمال تمام محدودیت‌ها به قوت خود ادامه دارد و تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز به مدت یک هفته دیگر تمدید شده است.

وی افزود: هیچ تغییری در رنگ‌بندی شهرهای استان خوزستان رخ نداده است بنابراین از عموم مردم خوزستان می‌خواهیم که همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و تنها برای موارد ضروری از منزل خارج شوند و در صورت خروج از منزل، حتماً از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: محدودیت‌های ترددهای شبانه همچنان برقرار است و کنترل ورودی و خروجی شهرهای قرمز و نارنجی نیز در حال انجام است که از نیروهای انتظامی، سپاه و ارتش که مسئولیت اجرای این کار را دارند، تشکر می‌کنیم.

وی افزود: خوزستان در زمینه اعمال محدودیت‌های ترددهای برون شهری و درون شهری رتبه قابل قبولی در سطح کشور کسب کرده و مورد تایید ستاد ملی مقابله با کرونا قرار گرفته است.

حیاتی بیان کرد: همچنان در شرایط قرمز و نارنجی، محدودیت‌های قبلی برای فعالیت اصناف اعمال می‌شود.

وی گفت: در شهرهای قرمز، فعالیت ادارات با یک‌سوم انجام می‌شود اما به مدیران کل دستگاه‌های اجرایی اختیاراتی داده‌ایم که بر حسب نیاز می‌توانند با ۱۰ درصد کارکنان نیز فعالیت کنند و می‌توانند بخش اعظم کارکنان را به دورکاری بفرستند تا بتوانیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراهی مردم از این شرایط عبور کنیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.