×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
هماهنگی وزارت نیرو و خوزستان در مدیریت مصرف برق

فاضل عبیات در مراسم افتتاح شش پروژه فوق توزیع برق خوزستان که با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح چنین طرح‌هایی در خوزستان، گام بسیار بلند در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید و تامین برق مطمئن و پایدار در خوزستان است.

وی افزود: در سال‌های اخیر دولت اقدامات بسیار موثری در خوزستان در حوزه برق انجام داده است که باعث شده است ظرفیت منصوبه پست‌های فوق توزیع و همچنین تولید برق در خوزستان افزایش پیدا کند.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: در سال‌های اخیر خطوط انتقال فوق توزیع برق افزایش طول و کیفیت داشته‌اند و هادی‌های با ظرفیت بالا نیز افزایش طول داشته‌اند که بیانگر اقدامات خوب وزارت نیرو در استان خوزستان در حوزه برق است.

عبیات با اشاره به تجهیزات و تاسیسات مرتبط با شبکه‌های فوق توزیع برق در خوزستان عنوان کرد: هماهنگی‌هایی در مدیریت مصرف برق در خوزستان با وزارت نیرو انجام شده است به شکلی که روند رشد بار در یکی از سال‌های اخیر در خوزستان منفی شد و در دو سال متوالی ۹۷ و ۹۸ آهنگ رشد بار در خوزستان ثابت ماند.

وی افزود: در سال ۹۹ با مدیریت انجام‌شده و با توجه به گرمای شدید و رطوبت بالا در خوزستان، توانستیم پیک‌های تابستان را به خوبی و بدون قطعی برق طولانی مدت پشت سر بگذاریم.

امروز شش پروژه شبکه فوق توزیع برق خوزستان در قالب پویش “#هر هفته الف ب _ ایران” افتتاح شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.