×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نیاز بازار خوزستان به روزانه ۳۷۰ تن مرغ کشتار روز

بهرام جباری در خصوص آخرین وضعیت مرغ در خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر با تصمیم قرارگاه ساماندهی مرغ کشور، قیمت هر کیلو گرم مرغ کشتار روز برای مصرف‌کننده ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است و نباید کسی مرغ را با قیمتی بالاتر از این به مردم بفروشد.

وی افزود: با توجه به این مساله، بازرسان سازمان صمت در گشت‌هایی بر قیمت و روند توزیع مرغ در خوزستان نظارت می‌کنند تا در صورت مشاهده فروش مرغ کشتار روز با قیمت بالاتر از نرخ مصوب، با فروشندگان متخلف برخورد شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر مرغ به میزان کافی در بازار خوزستان وجود دارد اما تولید مرغ کشتار روز با توجه به نیاز مردم باید استمرار داشته باشد تا در ماه رمضان با کمبود مرغ مواجه نشویم.

جباری عنوان کرد: در خوزستان روزانه باید حدود ۳۷۰ تن مرغ کشتار روز توزیع شود تا بازار دچار مشکل و کمبود نشود و بتوانیم نیاز مردم به مرغ را تامین کنیم، در غیر این صورت مجددا چرخه عرضه و قیمت بر هم خواهد خورد و با مشکلاتی در این زمینه مواجه خواهیم شد.

وی گفت: برای اینکه شاهد این میزان توزیع مرغ در بازار باشیم باید روزانه حدود ۴۵۰ تن مرغ زنده به کشتارگاه‌های خوزستان ارسال شود تا پس از کشتار، وارد بازار شوند و چرخه مطلوب به وجود آمده در قیمت و میزان مرغ عرضه‌شده در بازار حفظ شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.