×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
بار مراجعه به مراکز درمانی خوزستان همچنان بالا است

فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  با حضور در بیمارستان رازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همچنان بار مراجعه به مراکز درمانی زیاد است با اینکه در دو سه روز اخیر کاهش جزئی در آمار مراجعات داشتیم اما هنوز این آمار بالا است.

وی افزود: وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان نسبت به قبل بهتر شده و در شهرهای مختلف این آمار بین ۸۲ تا ۸۵ درصد در نوسان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: برای مهار ویروس و شرایط فعلی کمک و همکاری مردم را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا احتیاج داریم.

وی ادامه داد: بنا داریم تا پایان هفته تمام کادر درمان و بهداشت استان را در برابر این ویروس واکسینه نماییم.

فرهاد ابول نژادیان تصریح کرد: قول اختصاص ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا برای خوزستان داده شده که بخشی از آن‌ها در حال ارسال است.

وی بیان کرد: در تلاشیم که تمامی بیماران خاص استان خوزستان شامل بیماران M.S ، تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی و سایر بیماران خاص تا پایان هفته آینده و قبل از آغاز سال جدید در مقابل بیماری کووید ۱۹ واکسینه شوند.

ابول نژادیان عنوان کرد: رنگ بندی وضعیت کرونا در خوزستان در حال حاضر تغییری نکرده و امروز باید منتظر نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا در این خصوص باشیم.

 

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.