×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لزوم کاهش تعرفه درمان بیماران کرونایی خوزستان

سید کریم حسینی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در مورد وضعیت استان خوزستان از نظر همه‌گیری کرونا گفت: وضعیت کرونا در استان خوزستان و اجرای محدودیت‌ها مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است. از مسئولان می خواهیم که در مصوبات خود زحمت، دلهره و اضطراب مردم را بیشتر نکنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس تأکید کرد: هزینه درمان و بستری بیماران کرونایی بسیار است. کاهش تعرفه‌ها یا رایگان کردن خدمات درمانی برای خانواده‌های مبتلا به این بیماری بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه کمک‌های وزارت بهداشت و درمان خوب بوده اما باید بهتر و بیشتر شود، گفت: لازم است که تعداد بیشتری دستگاه اکسیژن ساز به مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان بفرستد. پرداخت حقوق، پاداش و مزایای کادر درمان استان هم از نکاتی است که باید حتما جدی گرفته شود. همچنین تخصیص ویژه واکسن برای استان بسیار ضروری است. تصمیمات خلق الساعه در خصوص کاهش ۷۰ درصدی پروازهای استان نابجا بود. سریعا تجدید نظر کنید.

حسینی در پایان خطاب به رئیس جمهور و وزیر نیرو گفت: داستان تکراری انتقال آب با طرح‌های غیرعلمی و غیرمنطقی از سرچشمه‌های خوزستان و چارمحال و بختیاری بسیار غلط بوده و استان را با مشکلات جدی مواجه کرده است. مردم استان نگران این مسئله هستند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.