×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
محور ترانزیتی رامهرمز – بهبهان تا پایان سال ۱۴۰۰ چهارخطه می‌شود

خیراله خادمی در حاشیه بازدید از محور مواصلاتی خوزستان به سمت استان فارس در رامهرمز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر، محورهای مواصلاتی رامهرمز به سایر شهرها را مورد بررسی قرار دادیم و با توجه به ترانزیتی بودن محور رامهرمز به بهبهان و متصل کردن استان خوزستان به استان‌های فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، این محور در اولویت کاری قرار دارد.

وی افزود: با توجه به اشباع شدن ظرفیت فعلی این محور، چهارخطه کردن آن ضرورت دارد بنابراین چند پروژه راه‌سازی در این محور مواصلاتی در دست اقدام است.

خادمی ادامه داد: کل محور اهواز به رامهرمز – بهبهان به سمت استان فارس و شیراز ۵۵۰ کیلومتر است که چهارخطه کردن این محور در سه خط اجرایی در حال انجام است و امیدواریم کل محور رامهرمز به بهبهان تا پایان سال ۱۴۰۰ چهارخطه شود.

خادمی در خصوص چهارخطه کردن محور رامهرمز به رامشیر و ماهشهر، گفت: ردیف اعتباری ملی این محور نیز مصوب و در قانون قرار گرفته و تقویت اعتباری آن نیز در حال انجام است که به زودی عملیات اجرایی آن در قالب طرح ملی آغاز خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: محور رامهرمز به میداوود و باغملک نیز یک طرح ملی است که با ایجاد طرح جدید، از رامهرمز تا دشت دنا حدود ۶۰ درصد اجرایی شده و با تغییر پیمانکار به زودی ادامه عملیات آن نیز آغاز خواهد شد.

خیراله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی، در سفری یک روزه به خوزستان به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان، معاون عمرانی استانداری و نماینده رامهرمز و رامشیر از پروژه‌های راه‌سازی استان بازدید کرد.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.