×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 13 خبر
شهادت سردار سلیمانی مُهر تاییدی بر حقانیت جبهه مقاومت بود

سردار حسن شاهوارپور در یادواره شهدای بین المللی مدافعان حرم خوزستان که امروز، چهارم دی ماه در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز برگزار شد، اظهارکرد: امیدوارم این برنامه در راستای اهداف سردار دل ها، سردار سلیمانی و مدافعان حرم و تحقق مکتب سلیمانی باشد که مقام معظم رهبری به زیبایی فرمودند “مکتب سلیمانی، یک جامعیتی دارد که همه رهروان این راه، شهدای مدافع حرم و ادامه دهندگان این راه نیز مشمول این مکتب می شوند.” امیدواریم دست ما را هم بگیرند تا بتوانیم به این مسیر نورانی کمک کنیم و همچنان اهداف مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی دنبال شود.

وی افزود: خوزستان بیش از ۷۰ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است و بیش از ۲۰۰ نفر نیز در دفاع از حرم جانباز شده اند. بخشی از این شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس بودند که بارها جانبازی را در جنگ تحمیلی تجربه کرده بودند و خدا خواست که زنده بمانند و دوباره در میدان دیگری آزمایش خود را نشان دهند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: برخی از این شهدا، جزو خانواده شهدا بودند و در واقع تکلیفی بر آن ها نبود که در عرصه میدان آزمایش و رزم خود را نشان دهند اما آمدند. برخی از شهدای جوان ما نیز تازه ازدواج کرده بودند و تازه داماد بودند اما همه چیز را کنار گذاشتند تا به تکلیف عمل کنند. برخی از شهدا را که من می‌شناسم، به تازگی پدر شده بودند و این ها وابستگی است ولی این افراد، وابستگی را کنار گذاشتند؛ واقعا صحنه عاشورا و حرکتی که در عاشورای حسینی اتفاق افتاد را به زیبایی در این صحنه ها می بینیم.

وی افزود: از روز اولی که بحث دفاع از حرم مطرح شد، این برادران مراجعه می کردند که می خواهیم برای دفاع از حرم وارد عرصه شویم. آن روزها سخت بود و در سال های ۹۱، ۹۲ نیز فضایی نبود که بخواهیم اعلام کنیم که کسی برای دفاع از حرم وارد عرصه شود اما آنقدر این برادران فشار آوردند که با اعزام برخی از این نفرات موافقت شد. به گونه ای بود که این برادران حتی به نزدیکان خودشان هم اعلام نکرده بودند که می خواهند برای دفاع از حرم بروند و وقتی به شهادت رسیدند نیز خیلی مظلومانه و بدون هیچ انعکاس خبری بود. به هر حال این راه و مداومت ادامه داشت.

سردار شاهوارپور بیان کرد: علی رغم تمام محدودیت ها و غربت هایی که شهدای ما داشتند، خدا کمک کرد تا این جبهه، جبهه حق باشد و به نام جبهه مقاومت در دنیا مطرح شود و نهایتا سیدالشهدا و قافله سالار این کاروان یعنی سردار سلیمانی هم سال گذشته جان عزیزش را تقدیم کرد تا بر حقانیت و مداومت این راه مهر تایید بزند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.