×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
وضعیت شبکه آبرسانی اهواز آسیب‌پذیر است

سیدکریم حسینی، با اشاره به اظهار نظر رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص مشکلات آب آشامیدنی مناطقی از شهر اهواز اظهار کرد: خطاب به آقایانی که به استان خوزستان سفر می‌کنند می‌گوییم که ما نیاز به روضه‌خوانی نداریم؛ هر کس از دستش می‌رسد باید کمک کند.

وی افزود: یکی از محورهای اصلی پیگیری‌های ما، بحث آب و فاضلاب است و مسئولان نیز باید کمک کنند تا این مشکل، به صورت ریشه‌ای حل شود.

حسینی بیان کرد: هر چند ما به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، یک سری اختیارات داریم اما ممکن است این اختیارات کافی نباشند؛ با این وجود، به عنوان مثال ما حق آلایندگی خوزستان را از وزارت نفت پیگیری می‌کنیم و در این خصوص، از ابزاری که قانون در اختیارمان گذاشته، استفاده کرده‌ایم.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در خصوص فضای زیرساختی و خدمات در زمینه آب و شبکه فاضلاب اهواز، برای همه ثابت شده است که مشکل جدی وجود دارد. در این خصوص نیز اعتبارات و امکانات استان خوزستان به تنهایی جوابگو نیستند و باید از اعتبارات دیگری که تخصیص داده می‌شود، استفاده کنیم.

مشکل اعتباری پروژه آبرسانی غدیر

وی گفت: پروژه آبرسانی غدیر در دستور کار است ولی با مشکل اعتباری مواجه شده است اما در حال پیگیری این طرح هستیم.

حسینی در خصوص نگرانی‌های موجود در زمینه بهداشت آب شرب اهواز اظهار کرد: هر چند کیفیت بهداشتی آب اهواز جای نگرانی ندارد اما وضعیت شبکه آبرسانی آسیب‌پذیر است.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.