×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
تفاهم نامه ساخت ۲۰ مدرسه در قالب ۴۰ کلاس درس در مناطق محروم و روستایی استان منعقد شد

در راستای حذف مدارس سنگی و محرومیت زدایی با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان ، مسئول بسیج سازندگی خوزستان و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان تفاهم نامه همکاری ساخت ۲۰ مدرسه در قالب ۴۰ کلاس درس بااعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در مناطق محروم و روستایی استان منعقد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات خیرخواهانه بسیج سازندگی خوزستان در ساخت فضاهای آموزشی اظهار داشت : در زلزله مسجدسلیمان که سال گذشته رخ داد با مشارکت بسیج سازندگی استان حدود ۴۰ مدرسه مقاوم سازی شد و مهرماه در اختیار دانش آموزان عزیز قرار گرفت.

وی افزود : هدف و اولویت نخست ما در سال ۹۹ حذف مدارس سنگی و خطرساز است که خیرین تعداد زیادی از این پروژه ها را تقبل کردند. با برنامه ریزی های صورت گرفته تا سه سال آینده مدارس سنگی استان حذف و مدارسی مستحکم و ایمن جایگزین آنها خواهد شد.

علی قربانی با اشاره به تلاش و پیگیری های ارزشمند رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در انعقاد تفاهم نامه ساخت ۴۰۰ پروژه آموزشی و پرورشی و تعمیر و بازسازی سه هزار مدرسه که بین سازمان نوسازی مدارس کشور و معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج سازندگی که در اردیبهشت امسال انجام شد گفت : در این راستا امروز تفاهم نامه ساخت ۲۰ مدرسه در قالب ۴۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال میان نوسازی مدارس خوزستان ، آموزش و پرورش استان و بسیج سازندگی خوزستان با هدف حذف مدارس سنگی در مناطق محروم و عشایری به امضاء رسید که گامی بلند در بهبود زیرساخت ها و ارتقای شاخص فضای آموزشی در استان خواهد بود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.