×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
بررسی مهمترین مشکلات و مطالبات شهر ملاثانی/ تأکید نماینده اهواز بر رفع سریع مشکلات شهری و تامین اعتبار پروژه های عمرانی

نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر ملاثانی و شهردار با دکتر شبیب جویجری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی مهمترین مشکلات و مطالبات شهری در محل سالن جلسات شورای شهر برگزار شد.

در این نشست مشکلات شهر ملاثانی و انتظارات مدیریت شهری از نمایندگان مجلس به ویژه مشکلات مرتبط با مسائل آب و فاضلاب کوی قدس و ندافیه، تقویت و اصلاح شبکه برق، زیرساخت های شهری، تکمیل استخر سرپوشیده، پل ثابت ملاثانی به عنافچه و اعتبارات مورد نیاز برای پروژه های عمرانی مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم به منظور حل مشکلات اتخاذ شد.

مهندس خلیل مرداسی رئیس شورای شهر ملاثانی در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارشی جامع از مهمترین مشکلات شهری، درخواست های مطرح شده از سوی شهروندان به اطلاع نماینده اهواز رسید و خواستار ورود جدی و فوری دستگاههای مربوطه برای رفع این مشکلات شد.

دکتر جویجری نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی پس از استماع مشکلات و گزارش مدیران شهری ملاثانی ضمن تماس تلفنی با حقیقی پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خواستار تسریع در اجرای لایروبی و اصلاح شبکه فاضلاب بخش هایی از ملاثانی و کوی ابوذر (ندافیه) شد.

جویجری در تماس تلفنی دیگری با دشت بزرگ مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان، مشکلات شبکه برق مرکز شهرستان باوی را منتقل و بر اصلاح و تقویت شبکه برق و خدمات رسانی شایسته به شهروندان تأکید کرد.

سپس دیگر اعضای شورای شهر ملاثانی و مهندس محمد حمیدی شهردار ملاثانی به ارائه گزارشی از پروژههای عمرانی خدماتی و بیان خواسته های شهروندان و مشکلات و معضلات شهری به شرح ذیل پرداختند و خواستار رفع این مشکلات جهت رضایمندی شهروندان در اسرع وقت شدند.

– اولویت بندی مشکلات از جمله بهسازی و توسعه شبکه فاضلاب شهری و برگزاری جلسات ماهانه با حضور نمایندگان مجلس و مدیران کل دستگاههای مربوطه

– ضرورت حمایت از شرکت های تولیدی منطقه در راستای اشتغالزایی جوانان بومی و پیگیری نمایندگان مجلس برای رفع موانع سرمایه گذاری در شهر ملاثانی

– پیگیری اخذ حواله قیر و اعتبارات مورد نیاز آسفالت خیابانها و معابر شهری ملاثانی و ندافیه

– رفع نواقص ورزشگاه شهدای ملاثانی برای میزبانی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول کشور

دکتر جویجری در پایان قول مساعد داد مسائل عمرانی، خدماتی و آب و فاضلاب به صورت ویژه در اولویت برنامه های کاری پیگیری می شوند و مقرر شد جلسات بعدی با حضور مدیران کل استان جهت پیگیری مصوبات این نشست تداوم داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.