×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
آبرسانی به روستاهای اهواز اولویت شرکت آبفا است

صادق حقیقی پور روز شنبه در آیین آبرسانی به روستاهای حاشیه رودخانه دز (روستاهای مسیر جنوب) بیان کرد: بنابر دستور استاندار خوزستان آبدار شدن تمام روستاهای شهرستان اهواز در دستور کار قرار گرفته است چرا که روستاهای حوزه اهواز جزء محرومترین روستاهای استان هستند.

وی ادامه داد: پروژه آبرسانی به روستاهای حاشیه رودخانه دز شامل روستاهای حریه ١،٢،٣، خاور سیدخلف و آلبونیس  ۱ و۲ است که اعتبار اختصاص یافته به این طرح ۱۵۰ میلیارد ریال می باشد. این پروژه شامل ۱۶ کیلومتر خط انتقال و ۲۰ کیلومتر شبکه توزیع است.

حقیقی پور گفت: از مردم این منطقه بابت همکاری در اجرای این پروژه تشکر می کنیم و امیدواریم که این آب شرب پایدار باعث ایجاد رفاه در منطقه شود.

وی ادامه داد: آبرسانی به روستاهای قلعه سحر دیگر پروژه در دست اجرا است که لوله‌های مورد نیاز آن تهیه شد، همچنین پروژه آبرسانی دب حردان در بخش اسماعیلیه، پروژه آبرسانی گمبوعه در حمیدیه و سویسه کارون نیز به زودی به بهره برداری می رسند.

حقیقی پور با اشاره به اینکه حرکت جهادی برای آبدار شدن روستاهای اهواز، حمیدیه، باوی و کارون آغاز شده است گفت: درحال حاضر مساله تصفیه خانه‌های فاضلاب یکی از مهمترین مشکلات استان خوزستان است که امیدواریم با همکاری نمایندگان مجلس و از طریق قوانین بالادستی و مجلس شورای اسلامی رفع شود.

وی ادامه داد:در حال حاضر با مساله تامین اعتبار برای نیروهای طرحی، آبداران و خودروهای استیجاری مواجه هستیم تمام تلاش خود را برای حل بخشی از مشکل به کار بسته‌ایم اما اعتبار مورد نیاز زیاد است و برای حل مشکل به کمک نیاز داریم.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.