×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بررسی خارج از نوبت مشکلات خوزستان در وزارت راه و شهرسازی

سیدحسین میرشفیع چهارشنبه شب در حاشیه اولین روز سفر خود به خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به مشکلات خوزستان، ستاد ویژه‌ای در این وزارت تشکیل داده تا مسائل و مشکلات خوزستان در این حوزه به صورت ویژه، پیگیری و حل شود.

وی افزود: جلسه نخست این ستاد، ماه گذشته در وزارت راه و شهرسازی در تهران برگزار شد و اکنون به خوزستان سفر کرده‌ام تا از نزدیک مشکلات خوزستان بررسی شود.

میرشفیع بیان کرد: در این راستا از شهرهای اندیمشک، شوشتر، باوی، دزفول و اهواز بازدید کردیم و پروژه‌های راه‌سازی و راه آهن فعال در این شهرستان‌ها و مشکلات آن‌ها احصاء شد.

نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در ستاد بررسی مشکلات خوزستان در حوزه راه و شهرسازی گفت: قرار است در جلسه‌ای در مرکز، پیشنهادات برای حل مشکلات حوزه راه و شهرسازی خوزستان ارائه و در خصوص آن‎ها تصمیم‌گیری شود.

وی افزود: همچنین از بافت فرسوده و مناطق حاشیه‌نشین اهواز  بازدید داشتیم تا در خصوص مشکلات این بخش نیز تصمیم‌گیری و مشکلات آن‌ها حل شود.

میرشفیع گفت: برای حل مشکلات خوزستان تصمیم‌گیری ویژه‌ای انجام خواهد شد و خارج از نوبت در وزارت راه و شهرسازی برای حل این مشکلات اقدام می‌شود.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.